Лайнер відправився в семиденну подорож островами Карибського моря. Icon of the Seas завдовжки 365 метрів, має 20 палуб та може вмістити максимум 7600 пасажирів і 2350 членів екіпажу.
На судні розмістили 7 басейнів, 6 водних гірок, ковзанку, театр та понад 40 ресторанів і барів. Його будівництво коштувало 2 мільярди доларів.
«Icon of the Seas — це кульмінація понад 50 років мрій, інновацій і реалізації нашої місії — відповідально надавати найкращі враження від відпустки в світі», — заявив генеральний директор компанії Royal Caribbean Group, що володіє кораблем, Джейсон Ліберті.
Водночас екологи попереджають, що судно, яке працює на зрідженому природному газі (СПГ), буде виділяти в повітря шкідливий метан.
«Це крок у неправильному напрямку», — заявив директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер.
За оцінками дослідницької організації, використання СПГ як суднового палива спричиняє викиди парникових газів на 120% більші, ніж при застосуванні суднового газойлю.
Окрім того, раніше Рада опублікувала звіт, в якому стверджувала, що викиди метану від суден, що працюють на зрідженому природному газі, були вищими, ніж передбачається чинним законодавством.
BBC додає, що метан затримує в атмосфері у 80 разів більше тепла, ніж вуглекислий газ протягом 20 років. Скорочення цих викидів вважається вирішальним для уповільнення глобального потепління.
Зі свого боку Royal Caribbean Group наголошує, що лайнер Icon of the Seas на 24% енергоефективніший, ніж вимагає Міжнародна морська організація для сучасних кораблів.