Миколаївський контакт-центр: завжди на зв’язку

14:36

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 222 звернення від миколаївців, повідомляє сайт Миколаївської міської ради. Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: аварійних дерев, відсутності освітлення чи опалення, стихійних звалищ, витоків на мережах водогону тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 66 заявок. Інші потребують більше часу для оформлення дозвільних документів для виконання робіт та перебувають на контролі до повного відпрацювання.

Найбільше звернень надійшло щодо опалення – 20% від усієї кількості. Того ж тижня виконано 6 заявок. Також актуальним питанням було водопостачання та водовідведення – 18,5% всіх заяв. Відпрацьовано 14 заявок. Щодо порушень благоустрою надійшло 38 звернень. 13 вже відпрацьовані. Стан доріг та проїздів – надійшло 16 звернень. Виконано 14. 13 осіб поскаржилися на скупчення сміття. 4 стихійні сміттєзвалища прибрано. Відпрацьовано 4 питання щодо функціонування міського транспорту. Таку ж кількість звернень було зареєстровано.

Як подати заявку до Контакт-центру?

  1. Зателефонувати за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.