За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 222 звернення від миколаївців, повідомляє сайт Миколаївської міської ради. Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: аварійних дерев, відсутності освітлення чи опалення, стихійних звалищ, витоків на мережах водогону тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 66 заявок. Інші потребують більше часу для оформлення дозвільних документів для виконання робіт та перебувають на контролі до повного відпрацювання.
Найбільше звернень надійшло щодо опалення – 20% від усієї кількості. Того ж тижня виконано 6 заявок. Також актуальним питанням було водопостачання та водовідведення – 18,5% всіх заяв. Відпрацьовано 14 заявок. Щодо порушень благоустрою надійшло 38 звернень. 13 вже відпрацьовані. Стан доріг та проїздів – надійшло 16 звернень. Виконано 14. 13 осіб поскаржилися на скупчення сміття. 4 стихійні сміттєзвалища прибрано. Відпрацьовано 4 питання щодо функціонування міського транспорту. Таку ж кількість звернень було зареєстровано.
Як подати заявку до Контакт-центру?
- Зателефонувати за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
- Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
- Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.