Завжди на зв’язку: Контакт-центр для миколаївців

12:00

Відкрийте “Вечірній Миколаїв” у Google News та  Телеграм-каналі

Як відпрацьовані заявки містян з 27 листопада до 3 грудня 2023 року, розповіли у прес-службі міськради.
👉 До міського Контакт-центру за минулий тиждень надійшло 551 звернення від миколаївців. Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: аварійних дерев, відсутності освітлення чи опалення, стихійних звалищ, витоків на мережах водогону тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого реагування. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Жодна заявка не може бути закрита без погодження з заявником.
📍 61% звернень відпрацьовано того ж тижня. Інші потребують часу, зокрема, для оформлення дозвільних документів на виконання робіт, та перебувають на контролі до повного відпрацювання.
📝 Найбільше звернень стосувалися аварійних дерев. Надійшли 211 дзвінків/повідомлень від жителів Миколаєва щодо пошкоджених негодою насаджень. Комунальні служби вже виконали 92 заявки.
📝 Опалення – надійшли 103 заявки. Відпрацьовані 79.
📝 73 звернення стосувалися водопостачання. 17 виконано.
📝 Благоустрій – цього тижня надійшло 56 заявок. Звернення стосувалися утримання прилеглих територій та зупинок, дитячих майданчиків, відсутності вуличного освітлення тощо. Комунальники відпрацювали 64 (включно з тими, що надходили в попередні періоди).
📝 Експлуатація житлового фонду – 32 звернення. Виконано 11.
📝 Електропостачання – 24 заявки. Виконано 21.
📝 Стан доріг/ проїздів – 13 звернень. Виконано – 19 (включно з тими, що надходили в попередні періоди).
📝 Сміття – 11 заявок. Відпрацьовано 14 (включно з тими, що надходили в попередні періоди).
☝️Нагадуємо: стан відпрацювання звернень миколаївців ретельно контролюється. Кожен миколаєвець може відстежувати хід виконання своєї заявки на порталі https://callcenter.mkrada.gov.ua.
Як подати заявку
🔹Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
🔹Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
🔹Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику.
Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.