![436308791_956891919772175_4246583844619011194_n](https://vn.mk.ua/wp-content/uploads/2024/04/436308791_956891919772175_4246583844619011194_n-678x381.jpg)
Позаду шість публічних консультацій та три дні плідної роботи у пошуках ідентичності Миколаївщини!
Останній день публічних консультацій ми провели з представниками ЗМІ, пресслужб та громадського сектору. Для цих людей важлива правда, об’єктивність та справедливість. Тому для нас було важливо почути їх погляд на питання пошуку ідентичності Миколаївщини.
![](https://vn.mk.ua/wp-content/uploads/2024/04/identichnost-3-678x382.jpg)
Під час роботи у групах учасники напрацювали чималий перелік ідей, які можуть допомогти розвивати регіон та підвищувати його туристичну привабливість. Серед іншого – говорили про проблеми області, підтримку з боку держави, спільні разом з бізнесом і місцевою владою проєкти та багато іншого.
За ці три дні ми почули чимало думок від представників багатьох секторів нашої Миколаївщини. Побачили цікаву тенденцію – більшість поглядів та ідей наших учасників збігались, попри їх абсолютно різні сфери діяльності. Це добре демонструє нашу єдність у питанні ідентичності рідного краю.
![📚](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t49/1/16/1f4da.png)
![🔍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc1/1/16/1f50d.png)
![🫂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t68/1/16/1fac2.png)
Проєкт «Ідентичність Миколаївщини: минуле, сучасне і майбутнє» реалізується Центр навчання і освіти дорослих “Південь” за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI)» та у партнерстві з Управління з питань туризму та курортів Миколаївської ОДА, Агенція розвитку Миколаєва, Миколаївський обласний краєзнавчий музей, Музей суднобудування та флоту та ТРК «МАРТ».