Миколаївці збирали ідеї, які допоможуть розвивати регіон та підвищити його туристичну привабливість

20:16

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Позаду шість публічних консультацій та три дні плідної роботи у пошуках ідентичності Миколаївщини!
Останній день публічних консультацій ми провели з представниками ЗМІ, пресслужб та громадського сектору. Для цих людей важлива правда, об’єктивність та справедливість. Тому для нас було важливо почути їх погляд на питання пошуку ідентичності Миколаївщини.
Під час роботи у групах учасники напрацювали чималий перелік ідей, які можуть допомогти розвивати регіон та підвищувати його туристичну привабливість. Серед іншого – говорили про проблеми області, підтримку з боку держави, спільні разом з бізнесом і місцевою владою проєкти та багато іншого.
За ці три дні ми почули чимало думок від представників багатьох секторів нашої Миколаївщини. Побачили цікаву тенденцію – більшість поглядів та ідей наших учасників збігались, попри їх абсолютно різні сфери діяльності. Це добре демонструє нашу єдність у питанні ідентичності рідного краю.
📚🔍Але усі озвучені впродовж 3 днів напрацювання потребують їх вивчення та узагальнення, щоб надалі вони могли працювати на майбутнє Миколаївщини. Цим займатимуться фахівці Інституту «Республіка» та Всеукраїнської ініціативи «Активна громада». Дякуємо їх модераторам Олександрі та Віталію Гліжинським за роботу та увагу до наших питань.
🫂Обіймаємо та дякуємо кожному, хто долучився! Ми робимо велику справу, яка допоможе Миколаївщині голосно заявити про себе світові!
Проєкт «Ідентичність Миколаївщини: минуле, сучасне і майбутнє» реалізується Центр навчання і освіти дорослих “Південь” за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI)» та у партнерстві з Управління з питань туризму та курортів Миколаївської ОДА, Агенція розвитку Миколаєва, Миколаївський обласний краєзнавчий музей, Музей суднобудування та флоту та ТРК «МАРТ».