Завжди на зв’язку: за рік міський Контакт-центр опрацював понад 10 тисяч звернень миколаївців

11:39

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

У 2023 році міський Контакт-центр зареєстрував та направив на виконання понад 10,3 тис. звернень від миколаївців.

Найбільше заявок стосувалися питань благоустрою (24%), ліквідації аварійних дерев (17%), проблем у сфері водопостачання (15%), несанкціонованих сміттєзвалищ (11%).

Комунальні служби та підрозділи міської ради відпрацювали 8,4 тис. заявок. Трохи більше 2 тис. наразі на виконанні.

Нагадуємо, Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook