
З 11 квітня департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради працює в новому форматі, – повідомляє пресслужба міськради з посиланням на департамент.
Створено відділ захисту прав споживачів, мета якого — покращувати якість надання послуг і попереджати можливі порушення.
Зокрема, працівники відділу складатимуть адміністративні протоколи та акти у разі порушень:
-
прав споживачів з боку надавачів житлово-комунальних послуг;
-
правил користування електроенергією, водою, газом з боку споживачів;
-
вимог щодо комерційного обліку теплової енергії та води.
Якщо ваші права порушують або неякісно надають комунальні послуги, ви можете звернутися у департамент ЖКГ і отримати кваліфіковану допомогу спеціалістів.
Контактний номер телефону: 47-29-27
Також задля посилення контролю за комунальними підприємствами міста створено відповідний структурний підрозділ, який координуватиме їхню роботу. Про виникнення проблемних або спірних ситуацій повідомляйте департамент. Ваші звернення будуть розглянуті.