Понад 8,6 тисяч звернень від миколаївців: міський Контакт-центр ні на день не припиняв свою роботу

16:29

Відкрийте “Вечірній Миколаїв” у Google News та  Телеграм-каналі

З початку року Контакт-центр при Миколаївській міській раді опрацював 8652 звернення від миколаївців. Надано тисячі консультацій та роз’яснень.

Створений з ініціативи міського голови Олександра Сєнкевича, Контакт-центр не припиняв свою роботу з початком повномасштабної війни. Координація всіх служб для вирішення комунальних проблем жителів міста забезпечується 24/7.

Заявки містян цілодобово приймають 12 операторів. Повідомлення надходять у телефонному режимі, через геоінформаційний портал чи групу в фейсбуці. Реєструються в єдиній системі «Контакт Центр», що автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію.

Олександр Сєнкевич що два тижні отримує звіт, як відпрацьовуються заявки миколаївців. Робить висновки та відповідно реагує.

Як працює Контакт-центр:

  • ваше звернення реєструють

  • передають відповідним службам на виконання

  • підприємства виконують роботу та звітують про це, бажано з фотофіксацією

  • оператори обов’язково перевіряють виконання – телефонують заявнику або надсилають повідомлення через мережу інтернет

  • у разі підтвердження звернення закривають як виконане. Якщо заявник не задоволений результатами, направляють на доопрацювання.

Кожен миколаєвець може відстежувати хід виконання своєї заявки на порталі https://callcenter.mkrada.gov.ua.

Коротка інформація за минулий тиждень

З 13 до 19 листопада до міського Контакт-центру надійшло 274 звернення від миколаївців. Містяни повідомляли про проблемні ситуації в комунальній сфері: аварійні дерева, відсутність освітлення та опалення, стихійні звалища, витоки на мережах водогону тощо.

За ці дні комунальні служби вже виконали 131 заявку. Інші потребують трохи більше часу для оформлення дозвільних документів для виконання робіт та перебувають на контролі до повного відпрацювання.

Дерева

Найбільше звернень стосувалися аварійних чи повалених штормовим вітром дерев та гілок. Миколаївці надіслали 92 повідомлення. Із них 38 комунальники вже відпрацювали. Це найбільш термінові ситуації, які загрожували безпеці людей та могли завдати шкоди майну містян та критичній інфраструктурі.

Благоустрій

60 заявок від миколаївців стосувались питань благоустрою – утримання прилеглих територій та зупинок, дитячих майданчиків, відсутності вуличного освітлення тощо. 45 звернень наразі відпрацьовано.

Опалення

45 заявок надійшли щодо опалення. Як повідомили на міському підприємстві “Миколаївоблтеплоенерго”, всі котельні вже запущені в роботу. Фахівці Миколаївської ТЕЦ наразі усувають аварії, що виникли на мережах. Частину звернень направили для відпрацювання управляючим компаніям та ЖЕКам. Як балансоутримувачі, вони відповідають за налагодження якісного опалення в квартирах споживачів.

Сміття

18 містян звернулися з проханням вивезти сміття. 12 заявок відпрацьовано.

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook

І ще раз нагадуємо: Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.