Упродовж останніх днів до “Миколаївоблтеплоенерго” надійшли десятки скарг від містян із запитаннями: “Де тепло?”, “Чому батареї теплі, а не гарячі?”
Тож підприємство вирішило роз’яcнити ситуацію.
У Миколаєві, як і по всій Україні, впроваджено стабілізаційні/ аварійні відключення електричної енергії.
У період відсутності електричної енергії роботу призупиняють й об’єкти теплопостачання.
З появою електропостачання фахівці ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” невідкладно відновлюють роботу котелень та пуск теплоносія до будинків містян.
Теплопостачання – це технічно складний процес, і після запуску в роботу об’єктів, потрібен час, аби теплоносій було транспортовано до кожного житлового будинку. Це не відбувається миттєво.
ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” робить все можливе, аби кожен наш споживач був з теплом, проте є ряд факторів на які ми, як теплопостачальник, вплинути не можемо.
Балансоутримувачі житлових будинків в даний час також мають подбати, аби внутрішньобудинкова система опалення функціонувала як належить: не було повітряних пробок, прикритих засувок тощо.
“Вчергове просимо містян самостійно не втручатися в роботу системи опалення та не використовувати хімічно очищену воду з радіаторів для власних потреб, це загрожує відсутністю теплопостачання в будинку”, – йдеться у повідомленні.