Завжди на зв’язку: контакт-центр працює для миколаївців

17:12

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Як відпрацьовано заявки містян з 11 до 1березня 2024 року розповіли на сайті міської рнади.

За минулий тиждень до міського контакт-центру надійшло 112 нових звернень від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, пасажирських перевезень, вивозу сміття, ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів, житлового фонду тощо.

Фахівці контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 113 заявок.

Відпрацьовано:

  • 18 звернень у сфері благоустрою;
  • прибрано 28 аварійних дерев;
  • 14 – щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
  • 13 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • 11 заявок щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;
  • 8 заяв з питань пасажирських перевезень
  • 7 заяв про стан доріг та проїздів;
  • 2 – щодо проблемних питань в житловому фонді;
  • відпрацьовано 2 заявок щодо опалення;
  • 10 – інші питання.

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2.Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.