28 липня до Дня Української Державності Укрпошта ввела в обіг четверту поштову марку воєнного стану “Доброго вечора, ми з України”. Тематику та ескіз марки традиційно обирали українці шляхом голосування в застосунку Дія та на сторінках в соцмережах Укрпошти.
На поштовій марці «Доброго вечора, ми з України!» відтворено реальні події, які мали місце на Миколаївщині та інших регіонах, коли українські селяни без зброї забирали російську техніку, допомагаючи ЗСУ виборювати перемогу.
Марка надрукована накладом 5 млн примірників, з яких 3 млн – з номіналом М (еквівалент 18 грн) для оплати поштових відправлень всередині країни та 2 млн – із номіналом W (еквівалент $1,5), призначеним для оплати міжнародної поштової кореспонденції.
Крім марок, Укрпошта також випустила тематичну листівку, конверт першого дня, художній конверт та мерч.
Придбати марку та іншу філателістичну продукцію з “тракторними військами” можна 28 липня у всіх відділеннях поштового зв’язку, в тому числі і в селах, а також онлайн: у філателістичному магазині Укрпошти, маркетплейсах Kasta, Prom, Rozetka, а також на міжнародних майданчиках eBay та Amazon. Купуючи марку онлайн, кожен може зробити благодійний внесок на підтримку ЗСУ.
Ескіз поштової марки, конвертів, листівки та штемпелів спецпогашення виконала дизайнер-графік та викладач живопису Анастасія Бондарець. Для створення ескізу надихаючою для художниці стала сама фраза, а також вона була під великим враженням від героїзму аграріїв. Тому основою зображення став трактор, що тягне танк, який символізує незламність українців. В дизайні маркового аркушу номіналом «W» застосовано філателістичний прийом тетбеш (tête-bêche), коли один ряд марок розміщено в перевернутому вигляді. Це додає випуску художньої привабливості і колекційної цінності.
Появі фрази “Доброго вечора, ми з України” українці завдячують учаснику гурту “Даха Браха” Марко Галаневичу, а пізніше гурту Probass&Hardy, що використали її для треку, що з початком війни став улюбленим в Україні й світі.
Як повідомлялося, тематику поштової марки було обрано завдяки народному голосуванню. В травні майже 834 тисячі українців з-поміж 5 варіантів обрали саме «Доброго вечора, ми з України!». На конкурс ескізів було надіслано понад 1500 робіт.