Ще в одному районі Миколаївської області запрацював кол-центр на базі медичних закладів   

11:17

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Для мешканців Доманівської громади Миколаївської області покращено доступ до медичних послуг — реєстратури старого типу перетворилися на сучасні приймальні та кол-центри. 

За фінансової підтримки уряду Німеччини на базі медичних закладів Доманівської громади запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу і комунікації. Відтепер понад 30 тисяч жителів місцевої та сусідніх громад отримали дієвий та зручний алгоритм взаємодії зі своїми медичними установами.

За даними статистики 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом.  Запуск кол-центру на базі лікарень — це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак і одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта».

Запуск кол-центру значно спрощує доступ пацієнтів до медичних послуг, наближаючи допомогу навіть у найвіддаленіших куточках Доманівського району. Відтепер можна за телефоном записатись на прийом до лікаря та на обстеження. Ми дбаємо про здоров’я наших пацієнтів і скорочуємо час, який необхідно витрати на отримання послуги”, — говорить Лілія Гузенко, головна лікарка Доманівської багатопрофільної лікарні. Головний лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги, Едуард Шпаркено додає: «Це також турбота про лікарів, адже завдяки дистанційному запису ми можемо уникнути черг, а значить рівномірно розподілити навантаження на медичний персонал. В умовах викликів воєнного часу та незбалансованого потоку пацієнтів, профілактика виснаження серед лікарів — це запорука якісної допомоги для пацієнтів».

Окрема увага приділяється навчанню персоналу кол-центру. Серед їх головних завдань — сприяння підвищенню загальної обізнаності пацієнтів щодо отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій, яка регулярно розширюється.

«Це другий кол-центр, який ми спільно з громадами запускаємо для пацієнтів Миколаївщини. Ще 30 тис пацієнтів отримали стійкий доступ до медичних послуг. Цей проект за підтримки уряду Німеччини — це крок на зустріч пацієнтоорієнтованій моделі надання сервісів. Я радий, що ми маємо можливість, навіть в умовах війни, покращувати сервіси та інституціональну спроможність лікарень», — наголошує Дмитро Шерембей, голова найбільшої пацієнтської організації БО “100% Життя”, які є партнерами проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».

Офіційне відкриття кол-центру відбулось у відремонтованому приміщенні поліклінічного відділення в рамках проєкту GIZ Ukraine «Спеціальна програма підтримки України/ EU4ResilientRegions», який спрямований на відновлення та покращення сервісів та комунікації в медичних закладах. Також коштом Німеччини були закуплена комп’ютерна техніка, генератори та зарядні станції, лабораторно-діагностичне обладнання, портативне медичне обладнання, операційний стіл, облаштовано гінекологічний кабінет безбар’єрного доступу, станція очистки води та побудована нова модульна котельня, для забезпечення потреб медичного закладу.

«За дорученням уряду Німеччини GIZ комплексно допомагає розвивати медичні послуги в громадах: включно з реновацію медичних закладів, закупівлею медичного та немедичного обладнання, навчанням персоналу. Доманівська громада є однією з громад, які потребували підтримки, і, зокрема, запровадження сучасних, цифрових рішень з удосконалення сервісу та комунікації”, — прокоментувала Юлія Грубер Директор проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».

Довідково:

Контактні дані кол-центру і вся оновлена інформація для мешканців Доманівської громади вже у відкритому доступі:

  • 050-54-44-103 — для запису до сімейного лікаря та отримання первинної медичної допомоги;
  • 0-800-354-010 — для запису на обстеження та до вузькопрофільних спеціалістів.

Звернувшись до кол-центру можна вирішити багато питань:

  • Дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
  • Отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
  • Інформацію про те де і в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
  • Інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фибро- та гастроскопії;
  • Інформацію про безкоштовні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
  • Перелік документів для отримання довідок;
  • Адреси та номери телефонів поліклініки та відділень;
  • Інформацію щодо наявності вакцини;
  • Інформацію про взаємозамінних лікарів;
  • Будь який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою.

Нагадаємо, що на базі медичних закладів Баштанської громади також вже працює сучасний кол-центр. Крім Миколаївської області кол-центри створюються ще у 10 лікарнях Чернігівської, Одеської, Сумської та Дніпропетровській областях. Зміни впроваджуються у межах проекту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в  рамках проекту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».