Інформація про відпрацювання заявок містян за минулий тиждень
З 20 до 26 листопада 2023 року до міського Контакт-центру надійшло 519 звернень від миколаївців. Половина з них – стосовно відсутності опалення в будинках. Також містяни повідомляли про інші проблемні ситуації в комунальній сфері: аварійні дерева, відсутність освітлення, стихійні звалища, витоки на мережах водогону тощо.
Всі звернення відразу передаються на відпрацювання відповідальним службам та підприємствам.
За тиждень комунальники виконали 108 заявок.
Щодо опалення – тривають аварійні роботи на мережах ТЕЦ. Інші звернення потребують часу для оформлення дозвільних документів для виконання робіт та перебувають на контролі до повного відпрацювання.
Опалення
За вказаний період надійшло 263 заявки. Минулого тижня відпрацьовано 43, в будинки заявників подали тепло.
Всі котельні міського підприємства “Миколаївоблтеплоенерго” запущені в роботу. Миколаївська ТЕЦ цілодобово ліквідує аварії, що виникли на мережах. Обіцяють завершити до 1 грудня. На допомогу державному підприємству направлено бригади муніципального “облтепло”. Фахівці вже завершили роботи на вул. 1 Слобідській.
Дерева
З 20 до 26 листопада надійшли 84 заявки щодо аварійних чи повалених внаслідок негоди дерев та гілок. Із них 13 комунальники відпрацювали ще минулого тижня. Це найбільш термінові ситуації, які загрожували безпеці людей та могли завдати шкоди майну містян та критичній інфраструктурі. Роботи продовжують.
Благоустрій
50 заявок від миколаївців стосувались питань благоустрою – утримання прилеглих територій та зупинок, дитячих майданчиків, відсутності вуличного освітлення тощо. 18 звернень наразі відпрацьовано.
Водопостачання
Подано 46 звернень, відпрацьовано того ж тижня 12.
Сміття
10 містян звернулися з проханням вивезти сміття. 4 заявки відпрацьовано.
Електропостачання
Подано 4 заявки, відпрацьовано 3.
Як подати заявку
-
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
-
Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
-
Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.