За минулий тиждень (6-9 червня) до міського Контакт-центру надійшло 117 звернень від миколаївців.
Звернення стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, дерев, благоустрою, інженерних комунікацій, стану вивозу сміття, житлового фонду, екології, ремонту доріг і внутрішньоквартальних проїздів тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 102 заявки.
Відпрацьовано:
26 звернень щодо аварійних дерев;
19 – щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
18 заявок, що стосуються благоустрою;
12 заявок відносно вивозу сміття;
6 звернень, що стосуються відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
5 – щодо дотримання санітарних норм;
5 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді,
5 звернень щодо електропостачання;
11 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.