Завжди на зв’язку: Контакт-центр для миколаївців

11:17

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

За минулий тиждень (6-9 червня) до міського Контакт-центру надійшло 117 звернень від миколаївців.

Звернення стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, дерев, благоустрою, інженерних комунікацій, стану вивозу сміття, житлового фонду, екології,  ремонту доріг і внутрішньоквартальних проїздів тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 102 заявки.

Відпрацьовано:

26 звернень щодо аварійних дерев;

19 – щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;

18 заявок, що стосуються благоустрою;

12 заявок відносно вивозу сміття;

6 звернень, що стосуються відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;

5 – щодо дотримання санітарних норм;

5 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді,

5 звернень щодо електропостачання;

11  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.