
Як відпрацьовано заявки містян з 12 до 18 серпня 2024 року.
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 110 звернень від миколаївців.
Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, обрізки дерев, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, стану інженерних комунікації та доріг тощо.
За тиждень комунальники виконали 96 заявок.
Відпрацьовано:
- 37 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення
- 15 заявок, що стосуються благоустрою
- 12 – відносно вивозу сміття
- 10 звернень щодо аварійних дерев
- 6 – відносно стану інженерних комунікацій
- 5 заявок щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
- 11 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.