Завжди на зв’язку: Контакт-центр для миколаївців

13:07

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Як відпрацьовано заявки містян з 5  до 11липня 2024 року.

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 122 звернення від миколаївців.

Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, обрізки дерев, благоустрою, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, облаштування дитячих майданчиків і місць відпочинку тощо.

За тиждень комунальники виконали 133 заявки.

Відпрацьовано:

  • 47 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • 14 заявки, що стосуються благоустрою;
  • 16 – відносно вивозу сміття;
  • 9  звернень щодо проблемних питань у житловому фонді;
  • 9 – щодо стану інженерних комунікацій;
  • 7 – заявок аварійних дерев;
  • 6 – щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів;
  • 4 звернення відносно пасажирських перевезень;
  • 11  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.