Троїцький міст біля Нової Одеси: добудувати або підірвати?

10:11

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Недобудований за президентською програмою «Велике будівництво» Троїцький міст біля Нової Одеси лишився перед дилемою. Для його повної добудови залишався місяць роботи. Але чи доречно це у воєнний час? Ситуацію в інтерв’ю виданню HB прокоментував заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко, повідомляє Миколаївська ОВА.
Троїцький міст до війни встигли завершити майже на 90%. За підрахунками начальника Служби автомобільних доріг Миколаївщини Олександра Антощука, добудова обійдеться у 45 млн грн. Зараз там функціонує тимчасова об’їзна дорога, по якій йде автомобільний транспорт, але вона не витримує великих навантажень.
«Треба з військовими поговорити. Міст монолітний, а якщо його, не дай боже, доведеться підривати? І тоді запитання – навіщо зараз витрачати 40 млн грн?», – прокоментував ситуацію Тимошенко.
На його думку, це – палка у двох кінцях, оскільки якщо залишити міст недобудованим, уся “подушка”, яка вже насипана, буде розсипатися. Тому треба вирішити: чи виділити кошти і добудувати, якщо військові дозволять, або не виділяти кошти і користуватися тимчасовим переїздом.
Як інформував Тимошенко, у перші дні після деокупації Київської та Чернігівської областей найперше завдання було зробити проїзди на тих ділянках, де мости були зруйновані. Це відбувалося за такою логікою: як тільки ДСНС розмінувало територію, військові давали добро, щоб робили туди проїзд, окрім декількох ділянок. Це тимчасове рішення.
«У нас небагато локацій, де ми робимо постійне рішення. Це, наприклад, Стоянка [під Києвом]. Але ми поки не поспішаємо з відбудовою постійних мостів, тому що розуміємо, – йде війна», – підкреслив заступник керівника ОП.
Він також додав щодо постійних рішень:
«Ми зараз займаємося тільки проектуванням. Щоб як тільки прийде мир в Україну, ми одразу могли відбудовувати, а не чекати проектування, експертизи і так далі».
Нагадаємо, як раніше повідомили у Міністерстві інфраструктури, для відновлення українських доріг після російської збройної агресії знадобиться 3-4 роки за наявності відповідного фінансового ресурсу.