Від продажу мерчу краєзнавчого музею у серпні музейникам перераховано 33.000 грн

16:32

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Добру новину повідомили на сторінці фб Миколаївського краєзнавчого музею.
Вже три місяці поспіль на рахунок музею переказують кошти наші партнери і хороші друзі – Агенції соціальних проєктів та онлайн-медіа Платформа
Це гроші від продажу мерчу нашого музею. За серпень перераховано 33000 грн.
  • «Мерч» (merch) — це розмовне скорочення від англійського merchandise, що означає «товар». Зараз так називають будь-яку продукцію з символікою організації або відомої персони, яку розповсюджує сам власник цієї символіки або в безпосередній асоціації з ним.
  • 💛Музейники щиро вдячні команді «Платформа», яка не тільки розробила та виготовила товар, а й реалізує його через свій сайт. Також висловлюємо подяку всім, хто придбав наш мерч і тим самим підтримав відновлення музею після ракетних обстрілів.
За три місяці ми отримали майже 260 тис. грн. За ці кошти закупили матеріали для ремонту котельні, замовили жалюзі для виставкових залів і сходів, займаємось облаштуванням укриття.
💙Дякуємо кожному, хто підтримав музей у такий складний час!
НАГАДАЄМО:

У Миколаєві музей запустив новий мерч для того, щоб зібрати кошти на ремонт котельні та облаштування дитячого простору. Про це у червні 2024 року повідомила пресслужба Миколаївського обласного краєзнавчого музею.

За словами співпрацівників музею, таким чином вони хочуть привернути увагу до української історії, а також зібрати кошти на відновлення та розвиток музею.

Футболки, шопери, альбом, постери, листівки та магніти із зображенням експонатів музею і сьогодні доступні для замовлення.

Нову айдентику для миколаївського музею розробила команда агенції соціальних проєктів Platfor.ma. В основі візуального стилю – музейні експонати, архівні фото та кольори природи Миколаївщини.

В музеї оновили й логотип. Відтепер це стилізований бронзовий казан на аркоподібній формі, що нагадує фасад комплексу “Старофлотські казарми”.