В Україні з’явилися нові можливості для e-commerce: CRM для бізнесу

19:32

Відкрийте “Вечірній Миколаїв” у Google News та  Телеграм-каналі

Ринок e-commerce не стоїть на місці, з кожним днем з’являється все більше нових вимог від підприємців, дотримуючись яких, вони можуть йти вперед. Однак, щоб пришвидшити процес досягнення успіху у сфері онлайн-торгівлі, варто залучити до роботи CRM-систему, що дозволяє систематизувати ваш бізнес.

SITNIKS CRM – це передова українська CRM-система, яка пропонує широкий спектр функцій для автоматизації процесів та має потужні аналітичні інструменти. Сучасна система оптимізована для Instagram-бізнесу, маркетплейсів та продажів у чатах, а можливості інтеграції зі сторонніми сервісами дозволяють забезпечити зручний та швидкий процес здійснення продажів.

Ключові можливості CRM-системи:

  1. Централізація даних.

Тримати всі дані в одному місці легко, якщо це SITNIKS CRM. CRM самостійно збирає інформацію з різних каналів та централізує її, надаючи змогу тримати дані не в голові, а у єдиному інтерфейсі системи.

  1. Швидкий процес обробки запитів.

Автоматична обробка заявок клієнтів – це +100 до продажів та задоволеності користувачів. Чат-боти здатні автоматично відповідати на найпоширеніші питання, консультувати щодо ціни та наявності товару, надавати рекомендації, заповнювати форми замовлення та створювати ТТН. Це дозволяє звільнити час менеджерів на виконання інших задач та забезпечити покупцям миттєве реагування на їх звернення.

  1. Аналіз даних в реальному часі.

SITNIKS CRM обладнана потужними аналітичними інструментами, що надають змогу швидко отримувати інформацію щодо змін у ключових показниках бізнесу, аналізувати потреби та поведінку клієнтів, вивчати ефективність маркетингу та приймати обґрунтовані рішення щодо покращення.

  1. Інтеграція з іншими інструментами.

Якщо ви бажаєте рости та розвиватися, інтеграція з соціальними мережами, платіжними сервісами та службами доставки – це маст хев для вашого бізнесу. Підключення CRM до Нової Пошти дозволяє автоматизувати процес відправки ваших товарів, а інтеграція з ПриватБанк чи Монобанк забезпечує клієнтів зручними та безпечними транзакціями.

Чому варто обрати SITNIKS CRM?

  • Простота та зручність використання. Стильний дизайн, зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, простий функціонал – все це дозволяє лише насолоджуватися використанням системи.
  • Гнучкі тарифи. SITNIKS CRM адаптується під особисті вимоги кожного бізнесу та підприємці мають змогу обрати найвигідніший тариф, який відповідає їх бюджету.
  • Мобільний додаток. Мобільний додаток CRM надає можливість керувати бізнесом на ходу у будь-який час та місці.
  • Безпека транзакцій. Система автоматично перевіряє кожну транзакцію через модуль Sitniks Pay, що забезпечує безпеку та захищає від підозрілих дій.

У 2025 році з’явилися нові можливості для товарного бізнесу, а SITNIKS CRM допомагає втілити їх у реальність! Випробувальний період системи (14 днів) дозволить вам ознайомитись з повним функціоналом та прийняти обгрунтоване рішення щодо повноцінного впровадження. Не стійте на місці – рухайтесь разом з нами!