Українців закликають не купувати товари брендів, що торгують з Росією: оновлений список

16:07

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Рынок, продавец, маска, рынки в Николаеве, карантин, торговля

Українці мають знати перелік компаній, які залишилися працювати на російському ринку, і бойкотувати їх.

Про це на своїй сторінці у соцмережі Facebook написав відомий PR-стратег Сергій Дідковський.

За його словами, економічний тиск – не менш ефективна зброя.

“Немає грошей, немає доступу до технологій, інструментів та запчастин – немає чим підживлювати війну. Санкції проти Росії діють. Країни ЄС скорочують закупівлі російського газу та нафти. Сотні компаній вже припинили діяльність у Росії. У довгостроковій перспективі це призведе до краху економіки країни-агресора. Інструмент “паралельного імпорту” (легалізована контрабанда) збільшує вартість іноземних товарів приблизно на 50%”, – написав фахівець.

Він нагадав, що Центральний банк Росії прогнозує падіння ВВП в 4-му кварталі 2022 року в 10-11% відносно аналогічного періоду минулого року. Крім того, РФ обмежена у можливості отримання зовнішніх запозичень. Сукупність цих факторів виключає Росію з усіх глобальних економічних процесів.

Дідковський навів назви всесвітньо відомих брендів, які, попри російську агресію, вирішили залишитися на ринку країни-окупанта. І при цьому працюють на українському ринку.

“Наприклад [компанії] Nestle, Mondelez, PepsiCo, Unilever, Mars – їхні товари широко представлені в мережах Росії, тобто, компанії сприяють війні проти України. Разом із тим, ви легко їх знайдете і у нас. Це знайомі нам бренди Nescafé, Lay’s, Doritos, ХрусTeam, TESS, KitKat, Rexona, Twix, Nesquik, M&M’s, Cheetos, дитяче харчування”, – нагадав Сергій Дідковський.

За його словами, у Києві в супермаркетах ці товари стали позначати стікерами “Спонсор російського тероризму”. Піарник переконаний, що всі українці мають долучитися до бойкоту вище перерахованих брендів і не купувати їхню продукцію.

“Бойкот цих брендів – це ваш персональний внесок в перемогу та персональне дієве ембарго”, – підсумував Сергій Дідковський.

Нагадаємо, що з початку війни в Україні діють активісти, мета яких – економічний тиск на компанії, які продовжують вести бізнес в країні-агресорі. Окрім оффлайн акцій, ними створено багато онлайн ресурсів, які допомагають українцям визначити статус компанії чи товару. Це сайти про бренди та їх товари, сайт про чаї та спеціальний Telegram-бот про бойкот. Крім того, у Telegram діє канал міжнародної кампанії “Stop Business with Russia”.