Український екіпаж здобув перемогу у ралі Monte-Carlo Classique

12:31

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

ралі Monte-Carlo Classique, новини, Україна, гонка, ралі, Монте-Карло, ралли Monte-Carlo Classique, новости, Украина, гонка, ралли, Монте-Карло,

Цього року на ралі Monte-Carlo Classique вітчизняні шанувальники ретро техніки святкували перемогу. І те, що українці вперше брали участь у таких перегонах, не завадило їм вдало фінішувати. Про це розповів один із учасників змагань Євген Кравс на своїй сторінці в Facebook.

Організатори вручили Головний Кубок у класі автомобілів до 900 куб. см українському екіпажу №406 на автомобілі «ЗАЗ-965» із київського клубу КМАМК. Пілот – Сергій Малік, штурман – Геннадій Вільгоцький.

За попередніми даними, друге місце у литовського екіпажу № 407 (Т. Віткевичюс, В. Толейкіс). «Бронзові» призери – український екіпаж №408 (Павло Данченко, Ігор Левченко). Четверте місце та «Приз глядацьких симпатій» у неофіційному костюмованому конкурсі «Елеганції» у сімейного львівського екіпажу №410 (водій – Світлана Кравс, штурман – Євген Кравс). Вдало виступили українці також у класі авто до 1200 куб. см – третє місце виборов екіпаж на «Москвич-408» (Юрій Бомбардеров, Віктор Поваров).

Rallye Monte-Carlo Classique проводиться лише вп’яте. Відповідно до регламенту гонки у змаганні можуть брати участь серійні автомобілі, виготовлені з 1911 до 1965 року. Це має бути автентичний автомобіль без змін у конструкції. Це пояснюється тим, що екіпажі не повинні показувати великої швидкості, їхнє головне завдання – проїхати трасу маршруту гонки чітко в заданий час. Тобто, це класичний приклад змагань на стабільність руху, які є досить поширеними у світі ретро авто. До речі, такі змагання регулярно відбуваються в Україні у рамках фестивалю «Леополіс Гран Прі».

Щоб уникнути плутанини, пояснимо, що паралельно з Rallye Monte-Carlo Classique в Монако в ті ж дати проводився ще один захід – Rallye Monte-Carlo Historique. У ньому беруть участь спеціально підготовлені автомобілі, які минулого року змагалися у знаменитому Rallye Monte-Carlo. Регламент цих змагань передбачає наявність багатьох атрибутів справжньої гонки з однією відзнакою – машини не можуть бути виготовлені пізніше 31 грудня 1982 року.