У Миколаєві планують взяти на баланс сім профтехучилищ, на які вже виділили 100 мільйонів

15:31

Відкрийте “Вечірній Миколаїв” у Google News та  Телеграм-каналі

Міська влада внесла зміни до рішення щодо прийняття у комунальну власність закладів професійної освіти. До списку увійшли сім училищ і ліцеїв, що працюють на території міста, і на які вже виділили понад 100 мільйонів гривень.

Відповідний проєкт рішення підтримали на засіданні постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства.

Йдеться про заклади, які безоплатно передаються з державної до комунальної власності Миколаївської міської територіальної громади.

За словами  начальниці управління комунального майна Тетяни Дмитрової, сьогодні на міську раду покладено фінансування цих навчальних закладів. У 2024 році вже були виділені понад ста мільйонів гривень на їх утримання.

Виникло питання, чи заселені гуртожитки цих закладів. Як зазначила Дмитрова, у  закладах триває навчальний процес, а у гуртожитках живуть студенти. Наразі є тільки декілька гуртожитків, які не використовуються через те, що вони або потребують ремонту, або облаштування укриття. Всі інші, в яких є укриття, працюють.

До нового списку увійшли:

  • Вище професійне училище № 21
  • Державний навчальний заклад “Вище професійне училище технологій та дизайну”;
  • Вище професійне училище суднобудування;
  • Центр професійної освіти;
  • Професійний суднобудівний ліцей;
  • Професійний машинобудівний ліцей;
  • Професійний промисловий ліцей;

Рішення ухвалили на підставі листа управління освіти міської ради, який надійшов ще у серпні 2024 року. Підставою для передачі є Закон України “Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності”.

Таким чином, місто може взяти на баланс повний перелік майнових комплексів освітніх закладів, які функціонують у Миколаєві. Це дозволить місту самостійно управляти їхньою діяльністю, здійснювати ремонти, фінансувати обладнання й інші потреби коштом місцевого бюджету.

Рішення мають ще розглянути на наступній сесії Миколаївської міської ради.