Торговельна мережа назвала продукти, на які обвалився попит

14:36

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

 

Операційний директор Novus Олексій Панасенко в інтерв’ю інформаційному агенству «ГЛАВКОМ» розповів, на які продукти після початку повномасштабної війни з РФ обвалився попит. За його словами, насамперед це непродовольчі товари не першої необхідності.

«Люди зараз максимально зосереджені на покупках товарів, які їм потрібні. Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має якогось вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо», – повідомив операційний директор.

Як не дивно, каже Панасенко, не зафіксовано зростання продажів алкогольних напоїв – там ситуація стабільна і суттєво продажі не змінюються. Попри всі побоювання, люди більше пити не стали.

«Напевно, найбільше просіли товари високого цінового сегменту. Просів сегмент риби, насамперед свіжої. Ціна відразу ж змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів є досить значним. У м’ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше, щоб побалувати себе. Росте попит на курку, на свинину», – зауважив він.

Багато категорій втрачено просто через відсутність асортименту – ті ж соуси та кетчупи, солодкі напої та напої загалом. Виходячи з категорій повсякденного попиту, дещо просіли традиційні молочні вироби.

Нагадаємо, херсонські кавуни доведеться замінити. Відома торгова мережа ухвалила вимушене рішення.

Тим часом у мережі супермаркетів «Сільпо» планується поступово скорочувати на прилавках кількість дорожчих товарів та акцентувати увагу на продуктах із демократичною ціною.

Тим часом інфляція нарощує темп: найвища за шість років. Прискорення передусім зумовлене шоками пропозиції, спричиненими повномасштабною війною.