Народні депутати готують законопроєкт, що зобов’яже торговельні мережі вказувати ціну товару за кілограм або літр, якщо продукція продається в меншій упаковці.
У такий спосіб нардепи хочуть боротися зі шрінкфляцією – прихованим підвищенням ціни на товар, яке досягається зменшенням ваги, об’єму, кількості чи довжини продукції.
Дослідження показують, що споживачі помічають зростання ціни більше, ніж зменшення кількості продукту, який купують. Окрім того, як тільки оновлений розмір пакування опиняється на полиці, він уже таким і залишиться, тож у покупців не лишається вибору, як пристосуватися.
Бізнес.Цензор зʼясовував, як таке нововведення вплине на купівельну спроможність українців та як зачепить рітейл.
https://biz.censor.net/r3525452