Підсумки розгляду звернень громадян Миколаївською облдержадміністрацією протягом січня-вересня 2021 року

18:53

Откройте «Вечерний Николаев» в Google News и  Телеграм-канале

Миколаївська ОДА, Миколаїв, ОДА, новини, Николаев, Николаевская ОГА, область, новости, доступ до информации

Миколаївською облдержадміністрацією проведено аналіз стану надходження звернень та порушених у них питань протягом січня-вересня 2021 року, за результатами якого встановлено, що до облдержадміністрації (через відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації) надійшло 1 241 звернення від громадян, що на 889 звернень (або 42%) менше, порівняно з відповідним періодом минулого року. З урахуванням підписантів у 138 колективних зверненнях всього звернулось 21 243 громадянина (у січні-вересні 2020 року: 14 259 громадян, з урахуванням підписантів у 146 колективних зверненнях). Протягом звітного періоду у 1 241 звернені порушено 1 596 питань, що на 43% менше, ніж у січні-вересні 2020 року.

Більшість категорія громадян є:

  • пенсіонери;
  • багатодітні сім’ї;
  • учасники бойових дій;
  • робітники;
  • селяни;
  • підприємці;
  • безробітні.

Протягом звітного періоду від жителів сільської місцевості надійшло на 1,4% звернень більше, ніж за звітний період минулого року. Протягом січня-вересня 2021 року зменшилась кількість звернень від безробітних та тимчасово непрацюючих громадян на 4,4%, але збільшилась питома вага звернень від підприємців на 2,9%.

Спостерігається збільшення звернень з питань:

  • екології та природних ресурсів – з 3,4% до 4,8%;
  • комунального господарства з 11% до 15%;
  • економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва з 2,4% до 4,6%;
  • аграрної політики і земельних відносин з 5% до 6,8%;
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності з 1,9% до 2,6%.

Найбільше звернень — з питань соціальної політики та соціального захисту населення – 30% від загальної кількості питань (за відповідний період 2020 року – 39%), передусім щодо надання матеріальної допомоги, призначення соціальних допомог та перегляду (підвищення) розмірів пенсійних виплат.

В облдержадміністрації створені належні умови для прийняття, реєстрації та опрацювання електронних звернень. Так, протягом січня-вересня 2021 року на електронну пошту облдержадміністрації надійшло 233 звернення, або 19% від загальної кількості звернень (торік — 231 звернення, або 11%) з основних питань:

  • екології та природних ресурсів – 21% (торік — 33%);
  • соціального захисту та соціальної політики – 15% (торік – 5%);
  • комунального господарства – 14% (торік — 13%);
  • аграрної політики і земельних відносин – 6% (торік — 5%);
  • транспорту і зв’язку – 3% (у січні-вересні 2020 року -12%).

Також слід відмітити запровадження з січня 2017 року «гарячої лінії» голови облдержадміністрації, на яку протягом січня-вересня 2021 року надійшло та відпрацьовано5 945 звернень (у січні-вересні 2020 року — 8 091 звернення) з питань:

  • комунального господарства – 24,1 % (торік — 20,4 %);
  • соціального захисту – 14,3 % (торік – 13,9 %);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 7,7 % (минулого року — 9,2 %);
  • транспорту та зв’язку – 7,1 % (січень-вересень 2020 року – 6,8 %);
  • охорони здоров’я – 7,7 % (торік – 7,3 %).

Крім того, Контактним центром Миколаївської області відпрацьовано 10 419 звернень (у січні-вересні 2020 року – 8 803 звернення), що надійшло з Урядового контактного центру, з таких питань:

  • соціального захисту – 43,1 % (торік – 40,1 %);
  • комунального господарства – 18,7 % (торік — 21,8 %);
  • охорони здоров’я – 8,7 % (торік — 9,4 %);
  • благоустрою та будівництва –3,9 % (торік — 4,9 %)
  • аграрної політики та земельних відносин – 3,3 % (торік — 3,8 %).

Серед органів вищого рівня найбільше звернень громадян надіслано до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України.

Основними причинами звернень залишаються:

  • зниження доходів населення, що призводить до зростання бідності і потреби громадян у матеріальній підтримці, призначенні державних соціальних допомог, субсидій на оплату житлово-комунальних послуг;
  • потреба в отриманні доступного медичного обслуговування;
  • підвищення рівня забезпечення законності, правопорядку та охорона майнових прав громадян;
  • недостатня інформованість і обізнаність населення, насамперед людей похилого віку (пенсіонерів) та осіб з інвалідністю, які потребують соціального захисту та постійної підтримки;
  • незадоволення результатами розгляду звернень громадян на місцях, зволікання та формальне ставлення керівників організацій, установ районів та міст, які надають відповіді заявникам, не задовольняючи порушені питання та можливі шляхи їх вирішення.

У відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації продовжує роботу «телефон довіри» для проведення надання роз’яснень заявникам щодо реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

Телефон прямого зв’язку: 53-32-59, 53-32-61,  працює з 8 до 12 та з 13 до 16 години щодня (крім вихідних та святкових днів).

Продовжує свою роботу при облдержадміністрації «Поштова скринька голови облдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню області у вирішенні нагальних проблем.

Нагадуємо адресу адміністративної будівлі Миколаївської облдержадміністрації: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22.

Також у разі необхідності, громадяни можуть у сканованому вигляді надіслати електронне звернення з копіями документів, які дозволять більш ґрунтовно розглянути Ваше звернення, на електронну адресу: obrgrazd@mk.gov.ua.

Виконуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», укази і розпорядження Президента України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядження голови облдержадміністрації, інші нормативно–правові акти, Миколаївська облдержадміністрація тримає на постійному контролі роботу щодо розгляду звернень громадян.

Інформація надана відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації