Компанія «Нова пошта» оновила свій застосунок, додавши низку нових функцій.
Так, у застосунку можна обирати «улюблені відділення та поштомати» – ті, де кристувачі найчастіше забирають посилки, а також резервні (наприклад, для великих посилок).
Також з’явилася функція «доставки за замовчуванням». Щоб скористатися послугою, у розділі «Улюблений поштомат» потрібно обрати «Я хочу отримувати всі свої посилки в поштоматі».
Якщо посилка їде до відділення, але її можна доставити до поштомата, новий цифровий помічник на ім’я Сенді зробить відповідну «переадресацію» і сповістить клієнта через додаток.
Також у додатку тепер є можливість перевести чайові співробітнику «Нової пошти» – оператору, кур’єру, працівнику контакт-центру – та оформити заявку на компенсацію в разі пошкодження посилки.