Місяць роботи Центру надання послуг споживачам “Миколаївоблтеплоенерго”: короткі підсумки

14:57

Відкрийте “Вечірній Миколаїв” у Google News та  Телеграм-каналі

Минув місяць з моменту відкриття Центру надання послуг споживачам ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”. За цей час чимало абонентів завітали до Центру аби отримати консультації щодо тарифів та нарахувань, оплати за послуги з теплопостачання, переоформлення особового рахунку, умов заключення договору реструктуризації тощо.

У червні фахівці ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”:

надали 2532 телефонних консультації;
переоформили 232 особових рахунки;
уклали 15 договорів реструктуризації заборгованості;
надали 37 довідок про стан рахунку.
На підпріємстві зазначають, що основна мета – якісне обслуговування, аби абоненти могли швидко й комфортно отримати всю необхідну інформацію та вирішити важливі питання.

Для комплексного підходу до обслуговування споживачів у Центрі також організовано прийом представників ПрАТ “Миколаївська ТЕЦ”.

Графік роботи:

Пн-Чт: 08:00-17:00

Пт: 08:00-16:00

Обідня перерва: 12:00-12:45