«Херсонський кавун» отримав статус географічного бренду в Україні

15:19

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

 

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій зареєстрував нове географічне зазначення – “Херсонський кавун”. Його носитимуть баштанні, вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського регіону на території Скадовського, Херсонського, Каховського районів Херсонської області

Географічне зазначення – найменування місця, що ідентифікує товар, який походить з певної географічної території та має особливу якість, репутацію чи інші характеристики, зумовлені головним чином цим місцем походження, і хоча б один з етапів виробництва якого (виготовлення (видобування) та/або переробка, та/або приготування) здійснюється на визначеній географічній території.

Приклади українських географічних зазначень: «Мелітопольська черешня», «Кролевецькі рушники», «Петриківський розпис», «Закарпатське вино», «Гуцульська бриндзя».

Малюнок Олексія Кустовського.