Додаткова інформація про падіння гелікоптера у Броварах

14:13

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

Вертоліт, що впав у Броварах, був куплений у Франції в 2018 році: модель EC225 мала низку “вроджених” технічних проблем.

Після низки авіакатастроф у європейських країнах, було виявлено, що ці єврокоптери іноді втрачають у польоті гвинт, що несе, страждаючи “потенційно катастрофічним збоєм у конструкції”. У коробці було виявлено проблему, пов’язану з пошкодженням підшипників. Моделі Super Puma EC225 LP та AS332 L2 навіть отримували тимчасову заборону на польоти через те, що коробка передач розроблялася для гелікоптерів вагою до 7 тонн, а стала застосовуватися в моделях важче – 11 тонн.

До 2017 року заборони на польоти “Суперпуми” у багатьох країнах було знято, оскільки виробник знайшов спосіб усунути несправність. Гелікоптери постачали Україні не новими, а після використання і були капітально відремонтовані та модернізовані.

***

Екіпаж судна був підготовлений і мав необхідні години нальотів – ДСНС про падіння гелікоптера у Броварах

“Вертоліт ДСНС ЕС-225 (бортовий номер 54) неодноразово залучався до виконання завдань із транспортування особового складу до місць виникнення надзвичайних ситуацій. Серед авіаційних суден системи МВС цей борт найчастіше використовувався з огляду на можливість одночасно перевозити достатню кількість людей. Екіпаж судна був підготовлений до виконання завдань при складних умовах, мав необхідну кількість годин нальотів саме на вертольотах ЕС-225”, – йдеться у повідомленні ДСНС.

***

Причину з’ясовуватимуть. Чекати, що українська влада одразу її з’ясує,- було б наївно. Також очевидно, що одна із версій (і цілком виправдано) – буде диверсія російських спецслужб.

Нині ми не маємо підтвердження, що це була спецоперація російських спецслужб. При цьому до кінця відкидати таку версію не поспішали б.

Якщо говорити про те, що вертоліт Airbus Helicopters H225 Super Puma, який розбився, був проблемним  (і це стало причиною відмови від нього спочатку Норвегії, а потім і Польщі), – то якась технічна несправність, безумовно, могла бути. Але треба розуміти, що борти з першими особами держави (а глава МВС в умовах війни, звичайно, такою є) перевіряються перед вильотом дуже добре. (За інформацією декількох интернет-видань).