
Безпека українського морського коридору багато в чому забезпечують суховантажі та танкери, які належать турецьким компаніям. Це приблизно 40% усіх суден.
«Балкери турецьких судновласників – елемент непрямого захисту. Уявіть, що буде, якщо російська ракета прилетить до турецького судна, навіть якщо воно не під турецьким прапором, але має турецьких власників. У путіна будуть дуже неприємна розмова з його другом Ердоганом. Усі постраждалі судна належать судновласникам із Європейського Союзу. І це абсолютно не випадково — Росія дуже добре знає, яке судно якого причалу швартується, що вантажить і хто його власник», — вважає керівник моніторингової групи з санкцій і свободи судноплавства Інституту чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко.