Адміністрація Корабельного району: робота зі зверненнями громадян за 2019 рік. Підсумки

17:32

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

За 2019 рік до адміністрації Корабельного району надійшло та було розглянуто 1539 звернень громадян, з них:
– Письмових звернень – 1186;
– На особистому прийомі – 101;
– Через органи влади – 153;
– Від інших органів, установ, організацій – 62;
– Електронною поштою – 23;
– Засобами телефонного зв’язку – 14.
За результатами розгляду:
– вирішено позитивно – 839;
– дано роз’яснення – 651;
– направлено за належністю – 10;
– на розгляді – 26;
– чекають остаточної відповіді – 13.
Особисті прийоми громадян голова адміністрації та його заступники здійснювали згідно із затвердженим графіком. У 2019 році відбулось 2 виїзні прийоми громадян головою адміністрації району, а саме:
– 12 червня 2019 року прийом громадян відбувся у приміщенні Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 49;
– 20 листопада 2019 року прийом громадян відбувся у приміщенні Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №14 імені Героя РС Пшеніцина Г.О. (вул. Вільна, 38).
Всього звернулось 14 громадян.
До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради протягом 2019 року надійшло 153 звернення громадян з виконавчого комітету Миколаївської міської ради, 18 звернень з Миколаївської обласної державної адміністрації та 61 звернення отримано від департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
Індивідуальних звернень надійшло 1411, колективних – 127 та одне звернення – анонімне.
Протягом 2019 року до адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради надійшло 15 запитів на публічну інформацію.
У зверненнях, які надійшли до адміністрації району протягом року, домінують питання стосовно отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, проблем сфери комунального господарства, отримання посвідчень членів багатодітних родин, оздоровлення дітей та захисту прав дітей.
Відділами та службами адміністрації було розглянуто питання:
Аграрної політики і земельних відносин – 8;
Промислової політики – 2;
Транспорту і зв’язку – 14;
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 2;
Фінансової, податкової, митної політики – 2;
Соціальної політики, соціального захисту – 233;
Праці та заробітної плати – 4;
Комунального господарства – 602;
Житлової політики – 5;
Екології та природних ресурсів – 3;
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 7;
Сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 83;
Молоді, фізичної культури та спорту – 529;
Діяльності органів місцевого самоврядування – 5;
Державного будівництва, адміністративно-теріторіального устрою – 32;
Інших – 47.
У 2019 році були розглянуто звернення громадян таких верств населення:
Пенсіонерів – 212;
Робітників – 6;
Працівників бюджетної сфери – 1;
Державних службовців – 1;
Військовослужбовців – 1;
Підприємців – 2;
Безробітних – 3;
Учнів, студентів – 1;
Інших – 1184.
Основними категоріями громадян, які звернулись до адміністрації Корабельного району у 2019 році, були:
Учасники війни – 2;
Діти війни – 13;
Учасники бойових дій – 5;
Ветерани праці – 12;
Особи з інвалідністю І групи – 18;
Особи з інвалідністю ІІ групи – 25;
Особи з інвалідністю ІІІ групи – 20;
Одинокі матері – 2;
Матері-героїні – 1;
Багатодітні сім’ї – 308;
Особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2;
Учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1;
Переселена або внутрішньо переміщена особа – 5;
Інші – 997.
За вказаний період надійшло 13 звернень з «Телефону довіри» та 22 звернення отримано на телефон «гарячої лінії» адміністрації району.
Також 185 звернень отримано в групі Contact Center при Миколаївській міській раді в соціальній мережі Facebook; 17 звернень, які надійшли до Контактцентру «гарячої лінії» обласної державної адміністрації, та 60 звернень отримано через Контактцентр «1588».
Відпрацьовано 1513 звернень та 13 звернень знаходяться на додатковому контролі.