Завжди на зв’язку: Контакт-центр для миколаївців

10:28

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

 Як відпрацьовано заявки містян з 11 до 17 грудня 2023 року – про це розповідається на сайті Миколаївської міської ради.

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 166 нових звернень від миколаївців. Про що: витоки на мережах водогону, аварійні дерева, відкриті колодязі комунікацій, стан доріг, відсутність освітлення чи опалення, стихійні звалища тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

 За тиждень комунальники виконали 496 заявок – включно з тими, що надійшли за минулий період.

🔹164 звернення про аварійні ситуації з водопостачанням та водовідведенням;
🔹81 – у сфері благоустрою;
🔹прибрано 102 аварійні дерева/гілки;
🔹48 заявок – опалення;
🔹24 заявки – несанкціоновані сміттєзвалища;
🔹16 – стан доріг та проїздів;
🔹13 – житловий фонд;
🔹37 – відкриті колодязі підземних комунікацій;
🔹5 – електропостачання.
🔹Інші.

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами:

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook