На Миколаївщині відновили 19 мостів, ще два потребують ремонту

21:36

Откройте “Вечерний Николаев” в Google News и  Телеграм-канале

На Миколаївщині завершили масштабне відновлення мостів, які були зруйновані під час великої війни. Загалом вдалося відновити 19 споруд.

Про це дев’ятого серпня повідомив очільник ОВА Віталій Кім під час брифінгу у Миколаєві.

Ключовим відновленим об’єктом став міст біля Вознесенська, побудований ще у 1946 році. За словами Віталія Кіма, цей міст відіграв важливу роль під час вторгнення російських військ, оскільки саме тут вдалося зупинити їхнє просування на північ області.

“Саме цей міст зупинив просування російських військ на північ нашої області та держави. Тобто це найдальша точка просування російських військ. Для мене він трохи символічний”, — зазначив Кім.

Відновлення мосту було повністю профінансоване з державного бюджету. Віталій Кім підкреслив, що тепер цей міст знову відкритий для руху.

Віталій Кім також повідомив, що в селі Воронівка залишився один міст, який потребує ремонту. Цей міст сполучає два села.

“І в нас ще не відремонтований один міст в селі Воронівка, яке є там піше сполучення, яке об’єднує два села. Це в наших найближчих планах, бо там є технічні умови”, — пояснив Кім.

Громада вже взяла міст на баланс, однак процес затягується, і адміністрація розглядає можливість залучення інших джерел фінансування для прискорення відновлення.

Одним із ключових факторів успішного відновлення мостів стало партнерство з Державною службою спеціального транспорту. За словами Кіма, саме завдяки допомозі цієї служби вдалося відновити більшість мостів у короткі терміни.

“ДССТ знялись по моєму проханню з частиною своїх сил у Харківській області і перекинули їх до нас, щоб ми могли відновити мости”, — каже Віталій Кім.

Крім державного фінансування, у відновленні мостів брав участь фонд United24, який забезпечив частину необхідних матеріалів. Заступник голови Миколаївської ОВА Валентин Гайдаржи також зазначив, що деякі матеріали були придбані коштом обласного бюджету, а виконання робіт взяла на себе Державна служба спецтранспорту.

Щодо інших мостів у Миколаївській області, Гайдаржи повідомив, що є ще кілька тимчасових мостів, які потребують капітального ремонту. За його словами, ці роботи також будуть проведені.

“Ми працюємо над тим, щоб тимчасові мости мали капітальний характер”, — сказав він.

Також Гайдаржи розповів про ситуацію з мостом у селі Баратівка, який постраждав внаслідок підриву Каховської ГЕС. Коштом фонду United24, обласного бюджету та за участі ДССТ було побудовано новий міст, який тепер не тільки пішохідний, але й транспортний.

“Там тепер можуть безпечно проїхати не тільки легкові автомобілі, але й вантажівки”, — зазначив він.